Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Δ τάξη

2023-2024

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

2022-2023

ΕΥ ΖΗΝ

Οι μαθητές του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκδρομή στον « Άγιο Γιώργη τον Συκούση».

Επισκεφτήκαμε το ελαιοτριβείο και το Δημοτικό Σχολείο του χωριού.

Γνωρίσαμε το σχολείο, μάθαμε  την ιστορία του και παίξαμε το παιχνίδι της γνωριμίας.

Κάποια  παιδιά προτίμησαν να  παίξουν στο τεράστιο προαύλιο.

Η ψυχή των παιδιών γέμισε με πολλή χαρά.

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΣΤΙΧΑΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΚΛΕΙΔΟΥΣ

“ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΔΡΩ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ”

Έγινε με το Padlet

Του Δρόμου το Ασφαλές, Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων, Οδική Ασφάλεια

Χάρτης της διαδρομής από το σπίτι τους στο σχολείο
Η μετακίνησή μας στο σχολείο
Στο αλφαβητάρι της Κυκλοφοριακής Αγωγής
Αρμόδια εκπαιδεύτρια δείχνει στα παιδιά βιωματικά τους κανόνες ασφάλειας στην πεζή μετακίνηση
Προσομοίωση, πώς βλέπει ο οδηγός, όταν είναι κουρασμένος
Προσομοίωση, πώς βλέπει ο οδηγός, όταν έχει καταναλώσει αλκοόλ.
Ως πεζοί εφαρμόζουμε τον κανόνα ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΚΟΥΩ ΒΛΕΠΩ ΠΕΡΝΩ ( ο οδηγός είναι κουρασμένος).
Μειωμένα αντανακλαστικά από τον οδηγό, ΠΡΟΣΟΧΗ από τον πεζό.
Πεζοί τη νύχτα
Οδηγώ ποδήλατο
Διαφήμιση για το ποδήλατο
Μετακινούμε με ασφάλεια ως επιβάτης
Μήνυμα ευαισθητοποίησης για χρήση ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο
Επιβάτης σε μοτοσικλέτα/ Πραγματοποίηση έρευνας σε άλλες τάξεις.
Όσα πρέπει και δεν πρέπει…
Όσα πρέπει και δεν πρέπει…/Φύλλα Εργασίας

Θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ανθρώπινα Δικαιώματα- Δυναμώνω τη φωνή μου, δυναμώνεις τη φωνή σου: Δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης

Εργαστήριο 1: Έχουμε φωνή;

Τα παιδιά σε κύκλο αναφέρουν
παραδείγματα και εντός τάξης που
το δικαίωμά τους στην έκφραση
ασκείται ή θεωρούν ότι
καταστρατηγείται.

Εργαστήριο 2: Συνδέουν το συγκεκριμένο δικαίωμα με τις ανθρώπινες ανάγκες/ Τα καπελάκια της Ειρήνης.

Εργαστήριο 3: Τι γίνεται στον κόσμο; Διαδίκτυο

Η Ψυχολόγος, κυρία Γεραζούνη, μας μίλησε για τις προσωπικές και ιδιωτικές πληροφορίες και τη διάχυσή τους στον κυβερνοχώρο. Τι πρέπει να προσέχουμε από πιθανούς εισβολείς.

Εργαστήριο 4: Οι μαθητές δημιουργούν κόμικ με θέμα μια ιστορία που το δικαίωμα καταπατάται και πώς γίνεται η διεκδίκησή του, με χρήση του ψηφιακού εργαλείου Cartoon Story Maker.

Εργαστήριο 5: Οι μαθητές/τριες σε ομάδες δημιουργούν μια αφίσα υπέρ του δικαιώματος της ελευθερίας έκφρασης (αξιοποιήθηκε το ψηφιακό εργαλείο poster my wall).

Εργαστήριο 6:

Σεβόμαστε στην
καθημερινότητά
μας το δικαίωμα
της ελευθερίας
έκφρασης

Με την τεχνική του Διάδρομου
Συνείδησης τα παιδιά
αποφασίζουν πώς θα
συμπεριφερθούν σε καταστάσεις
στις οποίες κάποιος διατυπώνει
μια γνώμη με την οποία δε
συμφωνούν ή δε θέλουν καν να
ακουστεί. «Περνώντας» μέσα από
τον εικονικό αυτό διάδρομο και
ακούγοντας τις αντικρουόμενες
φωνές των συμμαθητών τους που
σχηματίζουν τις δυο πλευρές του
διαδρόμου, καταλήγουν στη στάση
που πρέπει να κρατήσουν τελικά.

Εργαστήριο 7: Οι μαθητές συζητούν με τη δημοσιογράφο Ευγενία Κώττη και συζητούν μαζί της για την αξία του δικαιώματος της ελευθερίας έκφρασης στο σύγχρονο κόσμο.

Θεματικός κύκλος Δ’: STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

Σχεδιάζουμε ένα Ρομπότ

Εργαστήριο 1ο
Να σχεδιάσουμε ένα ρομπότ. Τι είναι ένα ρομπότ;
(Προσέλκυση ενδιαφέροντος, αναπαραστάσεις)

Εργαστήριο 2ο
Διερεύνηση για τα Ρομπότ https://www.esa.int/Education/Teachers_Corner/Robotic_Arm_-_Become_a_space_engineer_for_a_day_Teach_with_space_PR35

Εργαστήριο 3ο
Διερεύνηση για τη λειτουργία των ρομπότ http://www.thymio.gr/education.php

Εργαστήριο 4ο
Διερεύνηση: προγραμματισμός με τους αισθητήρες του
micro:bit
Υλικά: Υλικά 1ου Εργαστηρίου, εργαστήριο υπολογιστών με
πρόσβαση στο Διαδίκτυο, micro:bit

Εργαστήριο 5ο
Συμφωνώ ή διαφωνώ και γιατί (Επεξήγηση) https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%84


Εργαστήριο 6ο
κιναισθητική δραστηριότητα στην αυλή.

Εργαστήριο 7ο
Περισσότερα ερευνητικά ερωτήματα https://schoolpress.sch.gr/9dim/?p=79