Περισσότερα στη σελίδα εδώ
30/5/2024, Ποδηλατοδρομίες στον Κάμπο!
Μια ποδηλατάδα γεμάτη χρώματα, αρώματα και τεραστια χαμόγελα, στον Κάμπο μας!
Πρωί, ώρα 8:15, γεμάτο φως και ανοιξιάτικη ευωδιά. Τα παιδιά της Ε’ τάξης, γεμάτα ενθουσιασμό, ανεβαίνουν στα ποδήλατά τους, έτοιμα για μια βόλτα στα δαιδαλώδη μονοπάτια του Κάμπου. Ο ήλιος λάμπει ζεστός και εμείς, ξεκιναμε την ποδηλατάδα μας, ακολουθώντας μια διαδρομή που διασχίζει τον Κάμπο. Τα παιδιά, γεμάτα ενέργεια πατούν δυνατά τα πεντάλ, γελώντας και αφουγκραζόμενα τους ήχους της πρωινής φύσης.
Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, σταματάμε συχνά για να θαυμάσουμε την ομορφιά του τόπου που ζούμε, παρατηρώντας και θαυμάζοντας τα εντυπωσιακά αρχοντικά! Ευλογία!
Αυτή η ποδηλατάδα ειναι πάντα μια βόλτα γεμάτη συναισθήματα! Είμαστε ευγνώμονες για την ευκαιρία που μας δίνετε κάθε χρόνο να ζούμε μια τέτοια εμπειρία! Ευχαριστούμε, πάνω από όλα, τα αγαπημένα μας παιδιά που με την αθωότητα και τον ενθουσιασμό τους έκαναν αυτήν την “ποδηλατάδα” μια αξέχαστη εμπειρία!
Ευχαριστουμε για ακόμα μια φορά τους αγαπημένους κ. Διονύση Μελαχροινουδη και κ. Ελένη Κουμπή για την υποστηριξη και την όλη βοήθεια!!
Κλείνοντας, θελουμε να ευχαριστήσουμε δυο περσινούς μαθητές μας (ένα κορίτσι και ένα αγόρι) για τη δωρεά των ποδηλάτων τους στο σχολείο μας!!! Ανεκτίμητο!!!
Με τούτα και με κεινα, μάλλον οι δωρητές μας, που επιθυμούν να κρατήσουν την ανωνυμία τους, έβαλαν το πρώτο λιθαράκι για τη δημιουργία του “στόλου” του σχολείου μας!
Σας ευχαριστουμε από τα βάθη της καρδιας μας!!!
Λένε, πως η χαρά και η ευτυχία βρίσκεται στα απλά πράγματα. Εμεις σήμερα, ανοίξαμε την καρδιά μας και απλά, τα νιώσαμε!
Και στην επόμενη βόλτα με το καλό!!!
28/5/2024, Σχολικοί Αγώνες Κλασσικου Αθλητισμού
Με τα μάτια γεμάτα υπερηφάνεια και συγκίνηση, παρακολουθήσαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ τάξης, να αγωνίζονται σήμερα στους σχολικούς αγώνες κλασσικού αθλητισμού, αλλά και όσα παιδιά δεν αγωνίζονταν, να εμψυχώνουν τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους, από τις κερκιδες!! Η ενέργειά τους, η αφοσίωσή τους, η συγκέντρωση σε αυτό που κλήθηκαν να κάνουν εκπροσωπώντας το σχολείο μας, η χαρά τους, συνέθεταν έναν μοναδικό πίνακα συμπαραστασης, ευγενούς άμιλλας, ομαδικότητας και ενθουσιασμού!!
Κάθε άλμα, κάθε στροφή, κάθε κούρσα, ήταν μια νίκη για το σχολείο μας, ήταν μια νίκη για τα ίδια τα παιδιά!! Γιατι, τα παιδιά της Ε’ τάξης, κατάφεραν να κουβαλήσουν στους ώμους τους όλο το βάρος της συμμετοχης στους σχολικούς αγώνες, αφού οι τελειόφοιτοί μας, της Στ ταξης, βρίσκονται σε πολυήμερη εκπαιδευτική εκδρομή.
Η ατμόσφαιρα ήταν μοναδική! Η εμπειρία συμμετοχής, είτε ως αθλητές/τριες, είτε ως υποστηρικτες στις κερκίδες, τα χειροκροτήματα, οι φωνές ενθάρρυνσης και τα λαμπερά χαμόγελα αποτύπωναν όλο το συναίσθημα, όλων μας, μικρών και μεγάλων και ειλικρινά, πιστεύουμε ότι, ολα τα παραπάνω είναι η σημαντικότερη ανταμοιβή!!
Η καρδιά μας πλούτισε σήμερα!
Πέρα από τις νίκες και τις διακρίσεις, η συμμετοχή της Ε’ τάξης στους σημερινούς αγώνες κλασσικου αθλητισμού είχε μια βαθύτερη σημασία. Ήταν μια απόδειξη ομαδικότητας, αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας. Ήταν μια εμπειρία που δυνάμωσε στα παιδιά την επιμονή, την αυτοπεποίθηση, το πολυπόθητο Ευ Αγωνίζεσθαι, την αυτοκυριαρχία, το θάρρος, το σεβασμό, την αναγνώριση της αξίας των άλλων συμμετεχόντων.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας, και στους αθλητές και αθλητριες, αλλα και στα παιδια που βρισκόταν στις κερκιδες, κυριως για το ήθος τους και τη συμπεριφορά τους!!
Είμαστε πολυ υπερήφανοι για αυτά!!!
Για την ιστορία τα παιδιά μας κατάφεραν τις παρακάτω επιδόσεις:
50μ. 2η θέση, Βαγγέλης Ελευθερίου
50μ. 15η θέση, Ειρηνη Παϊδούση
1000μ. 13η θέση, Παντελής Ζανναρας
Αλμα εις ύψος, 3η θέση, Ηλίας Σγουρας
Αλμα εις μηκος, 13η θέση, Μανώλης Βίγκας
Αλμα εις μηκος, 19η θέση Χαριτίνη Χατζηνικολακη
Vortex, 10η θέση Νίκος Κουτσουράδης
6χ50μ. 8η θέση, (Βαγγέλης Ελευθέριου, Μανώλης Βίγκας, Νίκος Κουτσουράδης, Παντελής Ζανναρας, Σάκης Γκιαλης, Ηλίας Σγουρας).
Πολλες πολλες ευχαριστιες στον δάσκαλο της Ε ταξης, τον μοναδικό και αγαπημένο, κ. Διονύση Μελαχροινουδη, αλλα και στη δασκαλα παραλληλης στηριξης, τη μοναδική και επίσης αγαπημένη, κ. Ελένη Κουμπή!!
Χωρίς αυτους τίποτα από τα παραπάνω δε θα μπορούσε να υποστηριχθεί!!
Πολλες πολλες ευχαριστιες και στους διοργανωτές των αγώνων, την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Χίου και Σάμου, τον κ. Γιάννη Πετρή και ολους όσοι βοήθησαν και βρίσκονται πίσω από αυτή τη διοργάνωση!!
Σας ευχαριστουμε πολύ!!!
Και του χρόνου, με το καλό!!!
16/5/2024, Δημιουργία Αφίσας, “Η Ολυμπιακή Εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024”
Δημιουργία αφίσας και μεταλλίων από τις μαθητριες και τους μαθητές της Ε ταξης, στο πλαίσιο της διοργάνωσης, “Η Ολυμπιακή Εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024”, από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία.
Καλή μας επιτυχία!!!
Διονύσης Μελαχροινούδης, Ελένη Κουμπή, Ειρήνη Δημοπούλου
8/10/2023, Τρέξαμε για το “ΕΥ”
6/6/2023, Οι καταπληκτικοί 7!
Αυτή είναι η καταπληκτική ομάδα παιδιών που εκπροσώπησε το σχολείο μας στους σχολικούς αγώνες στίβου!!! Οι καταπληκτικοί 7, θυσίασαν την ημερήσια εκδρομή τους και επέλεξαν συνειδητά, να παλέψουν πανάξια απέναντι σε εξίσου καταπληκτικά παιδιά, που εκπροσωπούσαν τις δικες τους σχολικές μονάδες, του Ν. Χίου! Τα συναισθήματα λαχτάρας για τη συμμετοχή, αγωνιας για μια καλή εμφάνιση και αποδοση, χαρας για την πρόκριση, αλλα και για τις χρυσες νίκες, υπερηφάνειας για την υπέρβαση εαυτού ανεξαρτητου τελικής κατάταξης.., όλα στο κοκκινο, όλα στο φουλ!!!
Μπραβο σε όλα μας τα παιδιά!!! Μπραβο σε αυτους τους καταπληκτικούς 7, που επέλεξαν να μας χαρίσουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτου τους!!! Σας ευχαριστούμε ολες και ολους απο καρδιας για τις στιγμές!!! Σας καμαρώσαμε τον καθενα ξεχωριστά!!! Υπερήφανοι για εσας!!
Ευχαριστουμε πολύ τον Σεγας Ν.Χίου – Σάμου, τον κ. Γιάννη Πετρή, υπεύθυνο Φυσικης Αγωγής, και ολους όσοι βρίσκονται πίσω απο αυτήν την όμορφη διοργάνωση και βοήθησαν με τον τρόπο τους, στην όλη διεξαγωγή των αγώνων! Η αλήθεια είναι ότι τους αναμένουμε καθε χρονο, με λαχταρα!
Πανελλήνια – Πανευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2022
“2022μ. το 2022”
Περπατήσαμε κάτι παραπάνω από 2000μ. (έμπνευση από τη χιλιάδα της χρονολογιας 2022) στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής ημέρας αθλητισμού, με την Ε και Στ τάξη, μέσα στον Κάμπο και είχαμε τη χαρά και μας δόθηκε η μεγάλη ευκαιρία να δούμε από κοντά τον μαγγανο, να ακούσουμε το πώς λειτουργούσε, να μιλήσουμε για το ποτε ξεκίνησε η καλλιέργεια των εσπεριδοειδών στο νησι, να δουμε οικόσημα, να μάθουμε για τα βοτσαλωτά, να γράψουμε λέξεις κλειδιά στο χαρτί μας που είχαν σχέση με τη βόλτα μας στον κάμπο και να ακούσουμε για τόσα αλλα υπέροχα πράγματα, δια του στόματος της αγαπημένης μας κ. Μαργαρίτας Μαρτάκη, την οποια ευχαριστουμε από καρδιας!!!
Η Γ και η Δ τάξη μαθαμε περισσότερα πράγματα για την ιστορία του σχολείου μας μέσα απο ένα κυνήγι θησαυρού στον μοναδικά όμορφο χώρο του σχολείου μας (δειτε την εκατοντάδα της χρονολογίας 2022).
Και εμείς οι μικρότεροι του σχολείου περπατήσαμε λίγο περισσότερο απο 22μ, (δεκαδες και μονάδες της χρονολογιας) και δημιουργήσαμε το δικό μας πανό των συναισθημάτων μέσα απο ενα φθινοπωρινο κυνήγι θησαυρου, εκει κοντά στο Αργεντικο.
Και του χρόνου, να είμαστε ολες και όλοι καλα!!!
Ενδοσχολικό Πρωτάθλημα Γ και Δ τάξης
και Ε και Στ τάξης
Όμορφες προσπάθειες από τους μαθητές της Γ, Δ, Ε και Στ τάξης σε αγωνίσματα του στίβου αλλά και σε ομαδικά αθλήματα!
Και του χρόνου να είμαστε καλά!
Αγώνες Στίβου 7/6/2022
Πολλες ευχαριστιες από καρδιας στον υπεύθυνο φυσικης αγωγης και σχολικού αθλητισμού ΔΔΕ Χίου, κ. Γιαννη Πετρή, τον Εας Σεγας Χίου, την Α/ βάθμια εκπαίδευση Χίου και ολους όσοι βοήθησαν για να στεφθει αυτη η διοργάνωση με απόλυτη οργάνωση, επιτυχια και ασφαλεια για ολους μας!
237 μαθητές και μαθήτριες από τα σχολεία της Χίου συμμετείχαν συνολικά στους αγώνες οι οποίοι πραγματοποιήθηκαν στις Οινουσσες!
Εμείς είμαστε πολύ υπερήφανοι για όλα μας τα παιδιά που πήραν μερος και που κατέλαβαν με τη δικη τους αξία, θεσεις μεταλλίων, θέση στη δεκάδα και την δεκαπενταδα!
Είμαστε λοιπον πολύ υπερήφανοι για τους μοναδικούς, Κωνσταντίνο Γιαλούρη, Σταμάτη Καρμαντζη, Κωνσταντίνο Μισεντζη, Αντώνη Φωκιανό, Δημήτρη Μαρινο και τις μοναδικες Βιργινία Ανδρεαδη, Δέσποινα Γιαννακου Χίου, Ιωάννα Ξυδα, Στεφάνια Πουγουνα αλλα και Δήμητρα Σουβατζη που μας βοήθησε με την παρουσία της και τη συμμετοχή της στη σκυταλοδρομία, αφού έτρεξε στη θέση της Στεφανίας, λόγω τραυματισμού της.
Ευχαριστιες από καρδιας στην αγαπημένη κ. Vaia Kor Βαια Κορομπλη της οποίας η παρουσία και βοήθεια ήταν ανεκτίμητη! Πραγματικός θησαυρός!
Ευχαριστιες από καρδιας και στους γονεις των παιδιών μας που ακολούθησαν και παρακολούθησαν τους αγώνες και που, όπου τους χρειαστήκαμε, μας βοήθησαν σημαντικά και ουσιαστικα!
Αναμφισβητητα ομως, πέρα από τα μετάλλια και τις θεσεις που ειλικρινά έχουν την αξία τους και τη σημασία τους, η εμπειρία της συμμετοχής, η αγωνιστικότητα, η αυτοκυριαρχία, το θάρρος, η θέληση, η αποφασιστικότητα, η τόλμη για την αντιμετώπιση ενος αθλητικού αγώνα και, κατ’ επέκταση, της ζωής, είναι τα σημαντικότερα και δια βίου μετάλλια που κερδίζει κανεις μέσα από τον αθλητισμό και από τέτοιου είδους εμπειριες.
Ευγνωμονες όλοι γι αυτήν την ευκαιρία που μας δόθηκε και τις ομορφες εμπειριες που είχαμε μικροι και μεγάλοι!
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλα!!
Τα πεινασμένα κροκοδειλάκια!
Τα πρωτάκια μας!!!
Ένα διαφορετικό κυνηγητό!
Μαθαίνοντας Badminton!
Χριστουγεννιάτικο μάθημα στη αυλή!
Μαθαίνοντας Goalball!
Παίζουμε βόλεϊ!
Παιχνίδια με τις γιγάντιες ρακέτες!
Διαβάζουμε και δραματοποιούμε το
“Ένας για όλους και όλοι για έναν”
Παιχνίδια στην τάξη, ..όταν βρέχει!
Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού 2/10/2017
“Αθλούμαι – Χαρά Ζω το μέλλον”
Ευχαριστούμε πολύ το ΝΠΔΔ Χίου για την παραχώρηση του χώρου του κλειστού γυμναστηρίου Καμποχώρων για την πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού καθώς επίσης και τη φύλακα κ. Μαρία Λαγκαδούση για την όλη βοήθεια που μας παρείχε!
Η πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού ολοκληρώθηκε στο σχολείο μας με δράσεις μουσικοκινητικές και εικαστικές!
Η μουσικός μας κ. Πηνελόπη Βολάκη – Διαμάντη είχε την πολύ όμορφη ιδέα να ακούσουν αρχικά τα παιδιά μας τους 12 μήνες αθλητές, να τους τραγουδήσουν, να τους χορέψουν μουσικοκινητικά και τελικά να τους ζωγραφίσουν “ντύνοντας” τον καθένα ξεχωριστά ανάλογα με την εποχή που τρέχει!
Ασφαλώς, η πολύ επιτυχημένη οργάνωση και εξέλιξη της όλης ημέρας οφείλεται στην πολύτιμη βοήθεια όλων ανεξαιρέτως των εκπαιδευτικών του σχολείου μας!
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!
Ομαλή Μετάβαση!
Ομαλή μετάβαση! Αναμένοντας τα μελλοντικά πρωτάκια μας! Και πάντα η ίδια γλυκιά αγωνία πλημμυρίζει τη σκέψη μας για το δίωρο της φυσικής αγωγής.. να κάνουμε κάτι διαφορετικό από αυτό που κάναμε την προηγούμενη χρονιά, να περάσουμε όλοι όμορφα και οι μικροί μας φίλοι να φύγουν με τεράστια χαμόγελα και γεμάτοι λαχτάρα και αυτοπεποίθηση να νιώσουν οτι είναι έτοιμοι να έρθουν για να αντιμετωπίσουν τις όμορφες γνωστικές, κινητικές, συναισθηματικές και κοινωνικές “προκλήσεις” του μεγάλου σχολείου τον Σεπτέμβρη!
“Αναμένοντας το καλοκαίρι” ο τίτλος του μαθήματός μας με στόχο να ταξιδέψουμε στη μαγεία του συμβολικού παιχνιδιού. Πολύτιμοι βοηθοί μας τα φετινά πρωτάκια και η εξαιρετική κυρία Μαριέττα Αχλαδίτη! Την ευχαριστούμε απο καρδιάς για την πολύτιμη βοήθειά της!
Αφορμή στάθηκε το πρώτο μάθημα της δεύτερης ενότητας του βιβλίου γλώσσας και πιο συγκεκριμένα το ποιηματάκι
“Αχ και να ήμουν αχινός
βουτηχτής αληθινός,
στην άμμο να ξαπλώνω,
τα αγκάθια μου να απλώνω!”
Στο μάθημά μας δε χρειαστήκαμε πολλά υλικά, ούτε υπήρχαν κανόνες και περιορισμοί. Η φαντασία όλων μας και κυρίως των παιδιών, έδωσε ζωή και ρόλο στα σχοινάκια, τις μπάλες, τα στεφάνια και το πολύχρωμο πανί για να κανουμε μαζί ενα πρώτο ταξίδι, μικρό ομολογουμένως αφού πρόκειται για ένα δίωρο φυσικής αγωγής, στον κόσμο του παιχνιδιού και των συναισθημάτων..
Στιγμές απ’ τις στιγμές μας!
..είναι αδύνατον να απαθανατίσουμε όλες τις στιγμές των μαθημάτων μας. Μοιραζόμαστε λοιπόν μαζί σας κάποιες λίγες από αυτές!
(Ένα μάθημα που δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά κυριολεκτικά από το πουθενά είναι αυτό με τα κουκλάκια. Τα κουκλάκια δεν αποτελούν υλικό του σχολείου μας αλλά δώρο ενός παιδιού της πρώτης προς όλους τους συμμαθητές του λόγω γενεθλίων του.
Εμείς λοιπόν αρπάξαμε την ευκαρία και είπαμε να τα προσκαλέσουμε στο παιχνίδι μας και να μιλήσουμε βιωματικά για επίπεδα, σχήματα, κατευθύνσεις και να δημιουργήσουμε παιχνίδια στόχου, συντονισμού χεριού – ματιού και πολλά πολλά ακόμα..)
Πρόγραμμα πολιτιστικών δραστηριοτήτων “Η Ευρώπη της καρδιάς μας” με το Στ1!
Πατήστε εδώ για να το δείτε όλο
Project: “Η Ευρώπη της καρδιας μας”
Δραση 5η: “Βρείτε έναν τροπο να διαφημίσετε τα δικαιώματα σας!”
Βιντεο: “Έχω δικαίωμα να ζω σε έναν κόσμο που προστατεύει και σέβεται το περιβάλλον “
Αφίσα “Έχω δικαίωμα να ζω σε έναν κόσμο ειρηνικό”
Από το project μας “Η Ευρώπη της καρδιάς μας” στιγμές από την 5η δράση μας
«Δικαίωμα στη συμμετοχή και το παιχνίδι»
Στο πλαίσιο δράσεων για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η Ευρώπη της καρδιάς μας” το βίντεο που δημιουργήσαμε, σχετικό με τον μύθο της Ευρώπης, αποτέλεσε την αφόρμηση για την υλοποίηση του προγράμματός μας.
Μέσα από 8 βιωματικές δράσεις μαζί με τα παιδιά συνδέσαμε την ύπαρξη της ΕΕ με τα δικαιώματα του παιδιού. Τα παιδιά γνώρισαν τα ανθρώπινα δικαιώματα, χειρίστηκαν θέματα – δραστηριότητες που αφορούν στα ανθρώπινα δικαιώματα καλλιεργώντας δεξιότητες υπεράσπισης αυτών και αναπτύσσοντας συμπεριφορές σεβασμού προς την ισότητα και την αξιοπρέπεια.
Από τον μύθο της Ευρώπης λοιπόν στα δικαιώματα του παιδιού και να.. κάπως έτσι σαλπάραμε για την “Ευρώπη των ονείρων μας” με το ΣΤ1.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ειρήνη Δημοπούλου Τμήμα: Στ1
Δράση “Η ευρώπη στην περιοχή μου”
Το δημοτικό σχολείο Κάμπου ανταποκρινόμενο στην πρόσκληση της περιφερειακής διεύθυνσης Α/Θμιας κ Β/ θμιας εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου συμμετείχε στη δράση “Η Ευρώπη στην περιοχή μου” που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Κυριακή 30 Απριλίου, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής εκστρατείας ενημέρωσης “Η Ευρώπη στην περιοχή μου – EU in my region” που διοργάνωσε η ΕΥΔ ΕΠ Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου με στόχο την ενημέρωση των παιδιών για τα έργα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Προκόπη Παυλόπουλου.
Τα παιδιά των σχολείων της Α/ θμιας εκ/σης αφού ενημερώθηκαν από τον προϊστάμενο της Διαχειριστικής Αρχής, κ. Γιώργο Πλακωτάρη, για τα έργα που έχει συγχρηματοδοτήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση στην περιοχή μας, μοιράστηκαν μαζί του εμπειρίες και επιθυμίες για το ποια θα επιθυμούσαν να είναι τα επόμενα και τα ζωγράφισαν!
Ζωγραφίζοντας τη δική μας σημαία Ολυμπιακών αγώνων!
Σχολικοί αγώνες
Παιχνίδια στη αυλή!
Project “Η ευρώπη της καρδιάς μας”
Τμημα Στ1, Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ειρήνη Δημοπούλου
“Η Ευρώπη της καρδιάς μας”,
3η δράση, Δικαίωμα στη μάθηση.
..(αφού γνωρίσαμε τι είναι η ΕΕ, ποια είναι η ιστορία της, τι έπρεπε να γίνει για να μη ξανασυμβούν οι φρικαλεότητες του Β΄ Παγκοσμίου πολεμου, ποιες ήταν οι 6 ευρωπαϊκές χώρες οι οποίες συμφώνησαν να ενώσουν τις βιομηχανίες τους για την παραγωγή άνθρακα και χάλυβα και ίδρυσαν την Ευρωπαϊκή Κοινότητα Άνθρακα και Χάλυβα, πώς προέκυψε η ΕΟΚ, τι κάνει η ΕΕ σήμερα, πώς λαμβάνει απόφάσεις, τι είναι το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και ποιους εκπροσωπεί..? προχωρήσαμε στα δικαιώματα.. Σκοπός να γνωρίσουμε τα δικαιώματά μας ως πολίτες ενός ευρωπαϊκού κράτους στο οποίο μεγαλώνουμε, ανεξάρτητα από τις όποιες πολιτισμικές ιδιαιτερότητες κουβαλάμε και να νιώσουμε την ευρωπαϊκή διάσταση της χώρας μας ως κοινό παρονομαστη της ζωής μας.
Δικαίωμα στη μάθηση.. Η δράση μας!
Ζωγραφίσαμε το περίγραμμα του σώματός μας και γράψαμε μέσα τι γνωρίζουμε και τι μπορούμε να κάνουμε καλά, όχι μόνο κινητικά ή γνωστικά αλλά και τις κοινωνικες και συναισθηματικές μας δεξιότητες. Συζητήσαμε.., από που αποκτήσαμε όλες αυτές τις γνώσεις, βιωματικές και μη (γονείς, σχολείο, φίλους, παππουδογιαγιάδες??.. όλους αυτους μαζί??) Ποια άτομα ή θεσμούς χρειαζόμαστε για να μπορούμε να μάθουμε αυτά τα πράγματα? Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν αυτοί? Υπάρχουν παιδια στον κόσμο που δεν απολαμβάνουν αυτό το δικαίωμα? και τόσα άλλα..
Παιχνίδια στην αυλή και την Αποκριά!
3η Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού
Σχολικοί Αγώνες Κλασσικού Αθλητισμού
Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό μέσα από τη φυσική αγωγή
Σχολικοί αγώνες
Ομάδα χαντμπωλ (πρωταθλητές!)
Ομάδα βόλεϊ
Ομάδα ποδοσφαίρου
Ομάδα μπάσκετ
E twinning project “Accept me for who I am”
Το πρόγραμμα το τρέχουμε με την Ε’ τάξη
μαζί με τον κ. Σπύρο Κάβουρα εκπαιδευτικό αγγλικής γλώσσας.
Παρακάτω μία από τις δράσεις μας μαζί με τα παιδιά!
..Μέση Ανατολή, ένας πόλεμος που δεν έχει σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια. Χιλιάδες πρόσφυγες από τη Συρία, την Παλαιστίνη, την Υεμένη, το Ιράκ, το Αφγανιστάν περνούν τα ευρωπαϊκά σύνορα κάθε μέρα. Σύμφωνα με την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. σχεδόν οι μισοί από τους πρόσφυγες είναι παιδιά ηλικίας 0-10 ετών.
Όχι συνηθισμένα παιδιά.. Παιδιά που έχουν βιώσει τον πόλεμο, το φόβο, την εγκατάλειψη. Παιδιά που έχουν επιβιώσει από σφαίρες, βόμβες, από τον ίδιο το θάνατο. Παιδιά που έχουν διασχίσει βουνά και θάλασσες για να βρεθούν στην Ευρώπη, για να βρουν την ειρήνη.
Με αυτές τις σκέψεις και στα πλαίσια του e twinning προγράμματος που τρέχουμε με την Ε? τάξη με τίτλο ?Accept me for who I am? επιλέξαμε το παραμύθι του Φρανκ Μπάουμ, το «Μάγο του Οζ», για να παραλληλίσουμε τις καταστάσεις, τις δυσκολίες και τις περιπέτειες των ηρώων του με το δύσκολο ταξίδι των προσφύγων αναζήτησης μια καλύτερης ζωής.
Κεντρικό πρόσωπο του παραμυθιού είναι η μικρή Ντόροθι. Η ιστορία ξεκινάει με τον κυκλώνα που της παίρνει το σπίτι ενώ κοιμόταν, και την πετά μόνη και χωρίς παπούτσια σε έναν άγνωστο τόπο. Εκεί, παρέα με μια ομάδα ετερόκλητων ηρώων και με επικεφαλής τη μικρή Ντόροθυ ταξιδεύουν για να φτάσουν στη χώρα του ΟΖ και τη Σμαραγδένια πολιτεία. Όλα γίνονται προκειμένου να βρει ο καθένας ό,τι του λείπει. Το δειλό λιοντάρι χρειάζεται θάρρος. Το σκιάχτρο έχει ανάγκη απο μυαλό. Ο τενεκεδένιος θέλει επειγόντως μια καρδιά. Και η μικρή Ντόροθυ θέλει να γυρίσει πίσω στο σπίτι της. Οι μικροί ήρωες μέχρι να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους θα έρθουν αντιμέτωποι με την κακιά μάγισσα της Δύσης που θα βάλει στο δρόμο τους πολλά εμπόδια. Θα γνωρίσουν όμως και την καλή μάγισσα, Γκλίντα, που θα γίνει σύμμαχός τους..
Το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε στα παιδιά είναι ότι μέσα από αυτό το ταξίδι ζωής οι μικροί ήρωες του παραμυθιού, όπως και οι πρόσφυγες μα και οι άνθρωποι που τους υποδέχονται, ανακαλύπτουν τον εαυτό τους, τη σπουδαιότητα της αλληλεγγύης, τη δύναμη της θέλησης, της προσφοράς και την πολύτιμη αξία της ενσυναίσθησης. Μέσα από την παρουσίαση αντικρουόμενων «ντουέτων», καλό-κακό, μυαλό-καρδιά, απόρριψη – αποδοχή, είναι-φαίνεσθαι.., θέλουμε να αντιληφθούν τα παιδιά πόσο σημαντικές είναι οι αξίες ζωής. Αξίες όπως αγάπη, συλλογικότητα, προσφορά, γενναιοδωρία, αλληλεγγύη.
Συνεχίζοντας το συλλογισμό μας τα ρωτήσαμε:
1. Εσείς τι θα παίρνατε μαζί σας στο σακίδιό σας? (ποια υλικά πράγματα και ποια ψυχικά χαρίσματα θα θέλατε να έχετε μαζί σας σε ένα ανάλογο άγνωστο ταξίδι? ..και αν έπρεπε να εξαγοράσετε τη διάβασή σας στη νέα χώρα, τι απ? όλα θα δίνατε πρώτα και τι θα κρατούσατε σαν φυλακτό?
2. Άραγε τι μπορεί να κουβαλήσει ένας πρόσφυγας μέσα στις αποσκευές του?
..κάτι παραπάνω από χρήματα? ίσως κάποια ρούχα?
? τον πολιτισμό της πατρίδας του?
? την γλώσσα του?
? την ιστορία του έθνους του?
? τη προσωπικότητα του?
? τη μόρφωση του?
? τη δημιουργικότητα του?
? τα όνειρα του?
? τις ελπίδες του?
? τα συναισθήματα του? (απογοήτευση, φόβο, αγωνία)
3. Έχουν δικαιώματα οι πρόσφυγες? ποια μπορεί να είναι αυτά? διαφέρουν από τα δικά σας?
Δικαιώματα του παιδιού Δικαιώματα του πρόσφυγα
τροφή
στεγαση
μορφωση
περίθαλψη
θρησκεια
ελευθερια
παιχνίδι
4. Χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε το ?Μπαίνω στη μαγική βάρκα?. Η κάθε ομάδα σκέφτεται και παρουσιάζει (θέατρο, παντομίμα, ποίημα, τραγούδι, παραμύθι) το «πώς ονειρεύεται ο πρόσφυγας τον τόπο που θα πάει».
5. Παίξαμε το ?Περπατώ και μιμούμαι?
Καλέσαμε τους μαθητές να περπατήσουν και να μιμηθούν συγχρόνως το συναίσθημα και τον τρόπο..
γρήγορα – όπως ο πρόσφυγας που εγκαταλείπει απεγνωσμένα τη χώρα του όταν τον κυνηγάνε
προσεκτικά – όπως ο πρόσφυγας που βαδίζει με τα πόδια μέρες περνώντας από βουνά ή ποτάμια
με κουρασμένο βήμα – όπως ένα παιδάκι που περπατά δίπλα στη μαμά του ώρες πολλές
λυπημένα – όπως ο πρόσφυγας που εγκαταλείπει όλα του τα πράγματα στο σπίτι
νυσταγμένα – όπως ο πρόσφυγας που πολλές φορές δεν έχει χρόνο να κοιμηθεί γιατί πρέπει να φύγει γρήγορα
ανυπόμονα – όπως ο πρόσφυγας που ανυπομονεί για το αύριο
εξερευνητικά – όπως όταν φτάνει σε ένα καινούργιο τόπο και δεν ξέρει τίποτα και κανέναν
χαρούμενα – όπως όταν μετά από πολλές ώρες ταξιδιού βρίσκει μια πηγή να πιει νερό
5. Παίξαμε το ?Εγώ σ? εμπιστεύομαι?
Οι μαθητές σε ομάδες των 6 παιδιών δημιούργησαν μικρούς κύκλους, μέσα σε κάθε κύκλο μπαίνει ένας μαθητής – πρόσφυγας στην αρχή με ανοικτα μάτια και στη διάρκεια του παιχνιδιού τα κλείνει. Με το σύνθημά μας ο κύκλος γίνεται σαν τοίχος και ο μαθητής – πρόσφυγας ταλαντεύεται μέσα σε αυτόν (πρέπει να εμπιστευθεί την ομάδα του, ότι θα τον προστατεύσει και δεν θα σπάσει τον τοίχο) (αλλαγή ρόλων)
Αισθανθήκαμε το σώμα μας, αλληλεπιδράσαμε, συνεργαστήκαμε, μοιραστήκαμε συναισθήματα..
Body “immersion”
Απόκριες “Γαϊτανάκι και χορός της σκούπας”
“Ο βασιλιάς και το βιβλίο πουλί”
Αφιερωμένη στην αγαπημένη μου φίλη Ανατολή Βροχαρίδου η σημερινή παρέμβαση στο βιβλίο της “Ο βασιλιάς και το βιβλίο πουλί”. Αρχικά είδαμε το εξώφυλλο, αφού πρώτα κρύψαμε τον τίτλο του και προσπαθήσαμε (τα παιδια) να μαντέψουμε απο την εικόνα τον τίτλο. Οι ιδέες πολλές, άλλες πιο κοντά άλλες πιο μακριά απο τον πραγματικό, μα όλες σωστες! ..”Ο πελεκάνος δάσκαλος”, “Το πουλί που ήθελε να γινει δάσκαλος”, “Ο πελεκάνος με τα φτερα βιβλιο”.. Μας έκανε πολυ μεγάλη εντύπωση το οτι ..”οι άγγελοι μάζεψαν τις ακτίνες του ηλιου και έραψαν τις σελίδες και τις ξεσκόνισαν με τα σύννεφα του ουρανού..” και αφού το δραματοποιησαμε, ειπαμε δυο λόγια για την ομορφια της συνεργασίας δίνοντας στη συνέχεια δικά μας παραδείγματα όπου η δουλειά τελειώνει πιο γρήγορα όταν συνεργαζόμαστε!
Σταθήκαμε για λιγο στην πρόταση “..το βιβλίο κούνησε στενοχωρημένο το κεφάλι του..” και σκεφθήκαμε τρόπους για να το βοηθήσουμε και να το ανακουφίσουμε..
Γελάσαμε πολυ με τους “..αστείους ανθρώπους που ξεπηδούσαν απο τις σελίδες και γαργαλούσαν το βασιλιά..” και σπεύσαμε να τους μιμηθούμε κάνοντας αστείες γκριμάτσες..
Μετα γίναμε μαραγκοί, οικοδόμοι, στρατιώτες..το καλύτερο όμως το αφήσαμε για το τέλος! Αφού διαβάσαμε το τέλος του βιβλίου σκεφθηκαμε να δώσουμε κι ενα δικό μας, διαφορετικό, με στόχο να δημιουργησουμε το δικό μας νέο παιχνίδι στην αυλή.
Και να τι σκεφθήκαμε.. τα βιβλία ήθελαν να δώσουν ενα μαθημα στο βασιλιά και ετσι έφτιαξαν εναν ολόκληρο στρατό γραμμάτων με σκοπό να τον κυνηγήσουν και να τον πιασουν. Ο βασιλιάς μπορούσε να βρει καταφύγιο μόνο στο μαγικό βουνό των αγγέλων όπου εκεί έπρεπε να τους βοηθήσει να φτιάξουν νεα βιβλία.. Δώσαμε και τίτλο στο παιχνίδι μας..”το κυνήγι του βασιλιά”, “ο στρατός των βιβλίων”..
Το βιβλίο μας ταξίδεψε σημερα σαν μαγικό χαλί..
“Το χαλί της Αλφαβήτα”
“Γάτα και ποντίκι” ..λίγο πιο χρωματιστά!
Λίγο βόλεϊ ..μετα μουσικής 2
Λίγο βόλεϊ ..μετα μουσικής 1
Σαρανταποδαρούσες στην αυλή!
Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία 3/12/2015
Παιχνίδι στη Φάρκαινα
“Παίξαμε Βόλεϊ”!!!
Τα παιδιά της Στ΄τάξης παρακολούθησαν σήμερα ( Τετάρτη 2/12/2015) στο κλειστό γυμναστήριο καμποχώρων το πρωτοποριακό πρόγραμμα “Παίζω Βόλεϊ” από τον ΠΟΠ (περιφερειακό ομοσπονδιακό προπονητή) κ. Γιάννη Λύκο.
Οι μαθητές υπό την καθοδήγηση του κ. Γιάννη Λύκου και μέσα από μια επιλογή διασκεδαστικών παιχνιδιών ήρθαν σε επαφή με τις βασικές δεξιότητες του αθλήματος.
Ο ενθουσιασμός των παιδιών μεγάλος και οι εντυπώσεις του περιφερειακού προπονητή πολύ θετικές!
Τον ευχαριστούμε πολύ και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις Δ΄και Ε΄τάξεις του σχολείου μας!
Επίσης, ευχαριστούμε πολύ το ΝΠΔΔ (Νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης πολιτισμού – αθλητισμού και παιδείας δήμου Χίου) για την παραχώρηση του κλειστού γυμναστηρίου.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Σχηματίζουμε αριθμούς;
Παιχνίδι χαντμπωλ 3 εναντίον 3
Η Αλφαβήτα μας επισκέφθηκε και μας ζήτησε να παίξουμε μαζί της!
Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού
Οκτώβριος 2015
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Συμεών Παλτσανιτίδη για την τιμή που μας έκανε να ανταποκριθεί θετικά στην πρόσκληση του σχολείου μας και να μοιραστεί μαζί μας τις όμορφες εμπειρίες της ξεχωριστής αθλητικής του πορείας.
Του ευχόμαστε καλή δύναμη και μια όμορφη συνέχεια στο πολύτιμο έργο του.
Κάπως έτσι γιορτάσαμε τη δική μας πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού.. Η κάθε τάξη δημιούργησε τις δικές της κατασκευές μαζί με τους/τις δασκάλους/ες μας και μετά τις χρησιμοποιήσαμε στις βιωματικές δράσεις που ακολούθησαν και διοργανώθηκαν από την εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής.
1) Παρέλαση όλων των “αθλητών” του σχολείου μας!
2) ?Οι λαμπαδηδρόμοι?, Α? τάξη.
Η Ολυμπιακή φλόγα είναι σύμβολο των Ολυμπιακών Αγώνων. Αποτελώντας ανάμνηση της κλοπής της φωτιάς του θεού Δία από τον Προμηθέα, η καταγωγή της βρίσκεται στην αρχαία Ελλάδα. Μια ιερή φλόγα αναβόταν από τις ακτίνες του ηλίου στην Ολυμπία και παρέμενε αναμμένη καθ? όλη τη διάρκεια των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων. Η φλόγα αντιπροσώπευε την ?προσπάθεια για τη νίκη?. Πρωτοεισήχθη στους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες το 1928 στο Άμστερνταμ. Από τότε η φλόγα συμβολίζει ?το φώς του πνεύματος, τη γνώση και τη ζωή?.
3) ?Η Ολυμπιακή σημαία κυματίζει?.
Σύμφωνα με τον Pierre de Coubertin, τα χρώματα των κύκλων της ολυμπιακής σημαίας μαζί με το λευκό που είναι το φόντο της σημαίας, αντιπροσωπεύουν όλα τα κράτη της γης, αφού τουλάχιστον ένα από τα χρώματα της σημαίας περιέχεται στη σημαία κάθε χώρας του κόσμου. Ο μπλε κύκλος συμβολίζει την Ευρώπη, ο κίτρινος την Ασία, ο μαύρος την Αφρική, ο πράσινος την Ωκεανία και ο κόκκινος την Αμερική. Επίσης, οι 5 κύκλοι βρίσκονται μεταξύ τους ενωμένοι και αυτό συμβολίζει την φιλία και την ειρήνη μεταξύ των λαών της γης. Η ολυμπιακή σημαία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1920 στην Αμβέρσα του Βελγίου κι από τότε παραδίδεται σε κάθε τελετή λήξης, στην αντιπροσωπεία της πόλης που θα φιλοξενήσει την επόμενη ολυμπιάδα και θα τη διαφυλάξει για 4 χρόνια μέχρι την στιγμή της έπαρσής της. Η σημαία υψώνεται σε ιστό κατά την τελετή έναρξης της ολυμπιάδας και υποστέλλεται μετά από 16 ημέρες κατά την τελετή λήξης όπου και δηλώνει το τέλος των αγώνων. Ο Ολυμπιακός Ύμνος γράφτηκε το 1889 από τον Κωστή Παλαμά και μελοποιήθηκε λίγο αργότερα από τον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη της εποχής, τον Κερκυραίο Σπύρο Σαμαρά. Ακούστηκε για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 1896 στο Καλιμμάρμαρο στάδιο.
4) “Οι Ολυμιακές ?λέξεις? στολίζουν τη σημαία”, Γ? τάξη.
Ένας φίλος του Βαρώνου Pierre de Coubertin, ο ιερέας Henri Martin Didon της Δομινικανής αρχής, διατελούσε ως διευθυντής του Κολλεγίου Arcueil κοντά στο Παρίσι. Όντας ένας ενεργητικός καθηγητής, χρησιμοποιούσε την πειθαρχία του αθλητισμού ως ένα ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο. Κάποια ημέρα συμμετέχοντας σε μια ενδοσχολική αθλητική διοργάνωση, τέλειωσε την ομιλία του με τρόπο ρητορικό προφέροντας τις λατινικές λέξεις ?Citius, Altius, Fortius?. (Πιο γρήγορα, Πιο ψηλά, Πιο δυνατά). Εντυπωσιασμένος από αυτήν τη φράση, ο Βαρώνος de Coubertin την έκανε σύνθημα των Ολυμπιακών Αγώνων, τονίζοντας ότι ?οι αθλητές χρειάζονται ελευθερία για την υπέρβαση?. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι η διεθνής αρένα όπου το πνεύμα, το μυαλό και το σώμα των αθλητών πασχίζουν να διαπρέψουν και να πετύχουν υψηλότερες επιδόσεις από τις ήδη υπάρχουσες προσπαθώντας να ενσαρκώσουν το Ολυμπιακό σύνθημα.
5) ?Οι επιδέξιοι δισκοβόλοι?, Β? τάξη.
Οι πρώτες περιγραφές αυτού του αγωνίσματος βρίσκονται στην Ιλιάδα του Oμήρου και στους επιτάφιους αγώνες που διοργάνωσε ο Αχιλλέας προς τιμήν του νεκρού του φίλου, Πατρόκλου. Τα αρχαιολογικά ευρήματα δείχνουν ότι οι δίσκοι ήταν αρχικά φτιαγμένοι από πέτρα και αργότερα από χαλκό, αλλά και από σίδηρο ή μολύβι. Ο Παυσανίας αναφέρει ότι προκειμένου οι δισκοβόλοι να αγωνίζονται “επί ίσοις όροις”, τρεις ισομεγέθεις δίσκοι φυλάσσονταν στην Ολυμπία, στο Θησαυρό των Σικυωνίων. Οι φυσικές κινήσεις του αθλητή ρίψης δίσκου δεν έχουν αλλάξει σημαντικά από την Αρχαιότητα έως σήμερα. Μάλιστα, η τεχνική ήταν πολύ κοντά σε αυτή της σημερινής τεχνικής ελεύθερης ρίψης. Δεν είναι γνωστό εάν οι δισκοβόλοι εκτελούσαν βήματα φοράς ή περιστροφή, όπως συμβαίνει σήμερα. Μικροί ξύλινοι πάσσαλοι ή καρφιά σημάδευαν το σημείο πτώσης του δίσκου, ενώ το μήκος της ρίψης μετριόταν με κοντάρια.
6) “Ο κότινος τρέχει..?, Δ? τάξη.
Σύμφωνα με την παράδοση, οι Ολυμπιακοί Αγώνες ξεκίνησαν το 776 π.Χ. όταν ο Ίφιτος σύναψε συνθήκη με το Λυκούργο, το βασιλιά και διάσημο νομοθέτη της Σπάρτης, καθώς και με τον Κλεισθένη, τον βασιλιά της Πίσσας. Το κείμενο της συνθήκης γράφτηκε πάνω σε έναν δίσκο που φυλασσόταν στο Ηραίον. Σε αυτήν τη συνθήκη συμφωνήθηκε η ?Ιερή Ανακωχή?, δηλαδή η κατάπαυση του πυρός σε όλο τον Ελληνικό κόσμο κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων. Ως έπαθλο των νικητών δινόταν ο κότινος, που ήταν ένα στεφάνι φτιαγμένο από κλαδιά αγριελιάς που μεγάλωνε δίπλα στο οπισθόδωμα (opisthodomus) του Ναού του Δία στην ιερή ?Άλτις?. Το έπαθλο αυτό θεσπίστηκε κατόπιν εντολής του Μαντείου των Δελφών.
7) Μπότσια, Ε? τάξη
Το Μπότσια είναι ένα ανταγωνιστικό άθλημα, το οποίο διεξάγεται μεταξύ δύο αθλητών, ζευγαριών ή ομάδων των τριών ατόμων έκαστη. Στις ημέρες μας, το Μπότσια αποτελεί άθλημα για άτομα με εγκεφαλική παράλυση ή άλλη κινητική αναπηρία που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο, τόσο σε επίπεδο δραστηριότητας αναψυχής όσο και σε αγωνιστικό επίπεδο. Το άθλημα απαιτεί αυτοσυγκέντρωση, συντονισμό, δυνατότητα ελέγχου των μυών, ακρίβεια, ομαδικότητα, συνεργασία και στρατηγική. Οι αγώνες διεξάγονται σε κλειστό χώρο, στον οποίο χαράσσονται ειδικές γραμμές που οριοθετούν τον αγωνιστικό χώρο. Στόχος των παικτών είναι να προωθήσουντις δερμάτινες κόκκινες ή μπλε μπάλες τους, όσο το δυνατόν πιο κοντά σε μια άσπρη μπάλα-στόχο, που καλείται ?jack?. Η σειρά των παικτών καθορίζεται με κλήρωση. Ο αθλητής ή η ομάδα που κερδίζει την κλήρωση έχει το δικαίωμα να διαλέξει αν θα αγωνιστεί με τις κόκκινες ή τις μπλε μπάλες. O πρώτος γύρος ξεκινάει με τον παίκτη που θα παίξει με τις κόκκινες μπάλες, ο οποίος ρίχνει πρώτα την άσπρη και στη συνέχεια μια κόκκινη μπάλα. Η προώθηση της μπάλας μπορεί να γίνει με το χέρι, με το πόδι ή με τη βοήθεια μιας συσκευής, όταν οι παίκτες παρουσιάζουν πολύ μεγάλο κινητικό περιορισμό στα άνω και κάτω άκρα. Στη συνέχεια οι αντίπαλοι ρίχνουν τις μπάλες τους, προσπαθώντας να φτάσουν την μπάλα-στόχο. Στο τέλος κάθε γύρου μετρώνται από το διαιτητή οι πιο κοντινές προς το στόχο αποστάσεις και συγκεντρώνεται η βαθμολογία για να αναδειχθεί ο νικητής.
https://www.youtube.com/watch?v=f5CmEab8tqU
8) Γκόλμπολ, Στ? τάξη
Το Γκόλμπολ είναι αποκλειστικά Παραολυμπιακό άθλημα. Πρόκειται για ομαδικό άθλημα στο οποίο συμμετέχουν μόνο τυφλοί αθλητές ή αθλητές με μειωμένη όραση. Οι παίκτες για να ανταποκριθούν στο υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού πρέπει να διαθέτουν υψηλή τεχνική, δύναμη, ταχύτητα, γρήγορη αντίδραση, ομαδικότητα, ευλυγισία και καλή αίσθηση του χώρου. Σε επίπεδο αναψυχής μπορούν να ασχοληθούν όλοι ανεξάρτητα από ηλικία, φυσική κατάσταση ή βαθμό απώλειας όρασης. Το Γκόλμπολ διεξάγεται σε κλειστό γήπεδο. Παίζεται από άνδρες και γυναίκες και κάθε ομάδα αποτελείται από τρεις βασικούς παίκτες και τρεις αναπληρωματικούς. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η μία ομάδα να κυλήσει τη μπάλα με το χέρι προς την αντίπαλη πλευρά και να σημειώσει γκολ, ενώ οι αντίπαλοι παίκτες προσπαθούν να την αποκρούσουν με οποιοδήποτε μέρος του σώματός τους. Νικήτρια αναδεικνύεται η ομάδα που θα πετύχει τα περισσότερα γκολ. Η διάρκεια του αγώνα είναι δύο ημίχρονα των δέκα λεπτών.
https://www.youtube.com/watch?v=TUvYT_RAaUk
Η μουσική των αγώνων μας:
Chariots of Fire – Βαγγέλης Παπαθανασίου
Γη της ουτοπίας – Παιδική χορωδία Τυπάλδου
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΥΜΝΟΣ
1492, Conquest of Paradise Theme – Βαγέλης Παπαθανασίου
The last of Mohicans – Βαγγέλης Παπαθανασίου
Μία μέρα προς το τέλος Μαϊου υποδεχτήκαμε, παρουσία της σχολικής συμβούλου Φυσικής Αγωγής κ. Ευδοκίας Σαμουηλίδου, τα αυριανά μας πρωτάκια στο “μεγάλο” σχολείο και περάσαμε μαζί 4 ολόκληρες ώρες! Δύο ώρες μέσα στην τάξη και δύο ώρες στην αυλή έδωσαν στα παιδιά μια μικρή γεύση σχετικά με το πώς θα κυλούν οι μέρες τους την επόμενη σχολική χρονιά.
Σας περιμένουμε!
(Ευχαριστούμε πολύ τη σχολική σύμβουλο Φυσικής Αγωγής
κ. Ευδοκία Σαμουηλίδου
για την τιμή που μας έκανε να επιλέξει μέσα σε άλλα και το δικό μας σχολείο
για την εφαρμοφή του πρόγραμματος “Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό”)
Παιχνιδοκαμώματα!!!
Διεθνές πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα We Care
Project presentation We Care by Irene Dimopoulou
E twinning project “Life values”
“Ταξιδεύοντας προς τη δική μας Ιθάκη”, Προτζεκτ We Care
Δραστηριότητα παρουσίασης της τάξης μας (Δ΄τάξη)
C4C Connecting 4 Caring
e twinning project “Life values”
Παγκόσμια μέρα κατά της παχυσαρκίας
Glogster Μεσογειακής Διατροφής
Storybird “Η εκστρατεία της σωστής διατροφής”
Μουσικοκινητικό project
Trailer
Μουσικοκινητική Δράση
Στιγμές από την αθλητική μας ημέρα 11/6/2014
Απονομή κυπέλλου!
Επίσκεψη στο Παναθηναϊκό στάδιο (βίντεο)
Δίπλωμα συμμετοχής στην Αθλητική ημέρα παιχνιδιών και αγώνων
Πρωταθλητής ποδοσφαίρου το Δημοτικό σχολείο Κάμπου
Σχολικοί καλαθοσφαίρισης
Ήττα για το σχολείο μας στον τελικό της καλαθοσφαίρισης με 22-19 από το 2ο δημοτικό. Πραγματικός άθλος σήμερα αφού μετά απο τρία δυνατά παιχνίδια, το ένα πίσω από το άλλο, τα παιδάκια έπαιξαν και στον τελικό δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό κερδίζοντας το χειροκρότημα όλων!! Μπράβο στο 2ο δημοτικο πολύ ωραία ομάδα!
Μπράβο και στα παιδακια μας!!!
Για μας είστε νικητές άσχετα με τη θέση..
Σχολικοί αγώνες στίβου
Μπράβο σε όλα τα παιδάκια για την προσπάθειά τους και για τις θέσεις που πήραν! Είχαμε και πρωτιές και δεύτερες και τρίτες θέσεις..τέταρτη, έβδομη, όγδοη και δέκατη πέμπτη.. Η χαρά της συμμετοχής και της νίκης όταν συνοδεύονται από το ομαδικό πνεύμα, την αλληλεγγύη, το σεβασμό και το ήθος γίνονται μεγαλύτερες! Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη για εσάς.
Μπράβο σας!
Και εις ανώτερα παιδάκια!!!
Παιχνίδια στην αυλή
“Γύρος της πόλης της Χίου”
Μαθητές και μαθήτριες της Δ’, Ε΄και Στ΄τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο “Γύρο της πόλης της Χίου 2014” που διοργάνωσε η Ε.Α.Σ. ΣΕΓΑΣ Χίου – Σάμου, ο Δήμο Χίου, η γενική γραμματεία Αιγαίου και νησιωτικής πολιτικής, η Ιερά Μητρόπολη Χίου – Ψαρών – Οινουσσών και η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.
Η συμμετοχή των παιδιών ήταν μεγάλη και η χαρά της ξεχωριστής αυτής εμπειρίας μοναδική!
Μπράβο παιδάκια!! Και του χρόνου!
Φωτογραφίες εδώ
“Παίζω Βόλεϊ”
Τη Δευτέρα 27/1/2014 ο Π.Ο.Π. Γιάννης Λύκος επισκέφθηκε το σχολείο μας και έδειξε στα παιδιά της Δ΄, Ε΄και Στ΄τάξης το πρόγραμμα “Παίζω Βόλεϊ”. Οι μεγαλύτερες τάξεις παρακολούθησαν το πρόγραμμα στο κλειστό γυμναστήριο Καμποχώρων, ενώ η Δ΄στην αυλή του σχολείου μας.
Τα παιδιά ταξίδεψαν συνολικά για τέσσερις ολόκληρες ώρες στο μαγικό κόσμο του βόλεϊ με τον ενθουσιασμό και τη χαρά τους να είναι στα ύψη! Το ραντεβού δόθηκε ξανά το καλοκαίρι στο τουρνουά που θα διοργανωθεί για τα σχολεία του νησιού!
Ομάδα Καλαθοσφαίρισης κοριτσιών
Ομάδα Καλαθοσφαίρισης αγοριών
Ιστοεξερεύνηση euro – παιδιές
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με την Ε΄Τάξη
μέσα από το οποίο τα παιδιά
γνώρισαν με βιωματικό τρόπο
την ιστορία και την πορεία της ευρωπαϊκής ένωσης.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα και να δείτε όλο το πρόγραμμα!
Κανονισμοί Μίνι Βόλεϊ
”Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας” ….με εικόνες…
Πρόγραμμα Διατροφής και Άσκησης
Ο Οβελίξ ΄εν δράσει΄
Πατήστε στην εικόνα!!!
Η εκστρατεία της σωστής διατροφής
Η εκστρατεία της σωστής διατροφής on Storybird
Project Στοματικής Υγιεινής
Η Μυρτώ….πηγαίνει οδοντίατρο
Αναπνευστικό Σύστημα
Ιστορία των αρχαίων Ολυμπιακών αγώνων Εικονικό Μουσείο
Εκπαιδευτικό λογισμικό Καλλιπάτειρα
Εκπαιδευτικό λογισμικό Παιχνίδια
Παιχνίδι και χαρά
Επίσκεψη στο κλειστό γυμναστήριο Καμποχώρων |
Η Φυσική Αγωγή μέσα από τα μάτια των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης
με τη χρήση των ΤΠΕ…
Καλαθοσφαίριση
Κλασσικός Αθλητισμός
Άρση Βαρών
Αγαπημένη Ομάδα
Αγαπημένος αθλητής
Ρυθμική – Ενόργανη Γυμναστική
Κολύμβηση – Μονοπέδιλο – Πόλο
Ολυμπιακοί Αγώνες
Ολυμπιακοί Αγώνες Τότε και Σήμερα….
Οι Μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων
Ολυμπιακοί Αγώνες Πεκίνου 2008
Διατροφή