Δημοτικό Σχολείο Κάμπου Χίου Ανακοινώσεις Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ 100 ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ 33 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2011

Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ 100 ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ 33 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2011

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΄΄ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2011΄΄

Το  πρόγραμμα της συναδέλφου Ανατολής Βροχαρίδου ΠΕ06 με τίτλο:

«ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»

συμμετείχε στην Πράξη «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2011» και επιλέχτηκε προς βράβευση από την Κεντρική Επιτροπή Αξιολόγησης.

Εμείς, οι συνάδελφοί της, χαιρόμαστε για την επιτυχία της και της ευχόμαστε να συνεχίσει το έργο της με το ίδιο ενθουσιασμό!

Τα 100 έργα προς βράβευση για το θεσμό “Αριστεία 2011” είναι τα ακόλουθα:

Α/Α ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΡΓΟΥ ΤΙΤΛΟΣ
1 5023 ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2 5036 ΟΥΡΑΝΟΣ – ΑΕΡΑΣ. ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΡΧΗ, Η ΓΗ ΜΟΥ ΕΣΥ, ΑΝΑΣΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΕΡΑΣ
3 5044 Σύνδεση της Ρομποτικής Τεχνολογίας με την Επαγγελματική εκπαίδευση, μια πρωτότυπη εφαρμογή σχολικής δραστηριότητας σαν μάθημα ? εργασία – καινοτόμο δράση.
4 5064 «ΟΜΙΛΟΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ» ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
5 5065 ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ
6 5066 ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ
7 5077 «Ο ΜΙΚΡΟΣ – ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ»
8 5079 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ NETBOOKS ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
9 5086 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
10 5095 ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ <<ΜΙΚΡΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ>> ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ <<ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ>>
11 5112 «ΤΟ ΜΙΝΟΡΑΚΙ»
12 5115 ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΧΟ1 OLPC ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ -ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙΚΑΔΕ)
13 5116 «Η Τ@ΞΗ»: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΆΞΗΣ
14 5127 ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ
15 5136 ΓΛΏΣΣΑ ΜΕΤΆ … ΜΟΥΣΙΚΗΣ;
16 5156 Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
17 5158 ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΥΡΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΙΒΑΔΙΩΝ ΧΙΟΥ
18 5159 «ΤΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ»
19 5171 «Όλοι μαζί Δημιουργούμε» Ο Όμιλος Καινοτόμων Δράσεων του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης και η πρωτοβουλία του για την πρόληψη και καταπολέμηση της θυματοποίησης και της σχολικής βίας».
20 5177 ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΎ ΜΕ ΧΡΉΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ ΠΑΚΈΤΟΥ ΡΟΜΠΟΤΙΚΉς LEGO MINDSTORMS
21 5180 ΦΩΣ
22 5196 «Προσωπική , οικογενειακή μνήμη και ιστορία- Δημιουργία σχολικής συλλογής- Mουσείου »
23 5206 ΝΕΡΟ – ΑΓΑΘΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
24 5209 «Χρήση του εργαλείου Wiki για το e-Twinning Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα: Οικοσυστήματα γύρω μας ? Μαθητές/τριες από την Ελλάδα και την Πολωνία οδηγούνται στην ουσιαστική μάθηση με τους εννοιολογικούς χάρτες»
25 5210 ΕΝΙΣΧΥΩ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΟΥ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ
26 5214 ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
27 5215 Ενέργεια και περιβάλλον- Ψηφιακές δράσεις για να αλλάξουμε συμπεριφορές και να φροντίσουμε το μέλλον
28 5226 ΕΝΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ….ΧΩΡΙΣ ΜΥΘΟ
29 5230 Η ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΩΝ ΓΕΝΝΑΙΩΝ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΑ ΑΜΕΑ
30 5234 «ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ»
31 5245 ΠΑΡΑΜΥΘΙ: “Η ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ”
32 5250 ΗΓΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ – ITL
33 5253 Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
34 5254 Η Ακρόπολη και οι Γάλλοι. Αγναντεύοντας τον Παρθενώνα: Μαρτυρίες στο διάβα του χρόνου-L?Acropole d?Ath?nes et les Fran?ais. T?moignages au fil du temps.
35 5256 ΜΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
36 5257 ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
37 5261 «Ανάπτυξη δεξιοτήτων (αυτό)πληροφόρησης και επικοινωνίας κάνοντας χρήση του σχολικού ραδιοφωνικού σταθμού».
38 5279 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
39 5303 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
40 5306 Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
41 5317 «ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΑΝΆΠΤΥΞΗς ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΏΝ ΣΧΈΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΌ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗς ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆς ΜΑΘΗΤΏΝ»
42 5319 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ (ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-Β ΛΥΚΕΙΟΥ) ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
43 5325 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΔΡΑΣΗΣ (ACTION RESEARCH) ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
44 5327 Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ: ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ- ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
45 5329 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ
46 5332 Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
47 5337 ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ
48 5340 ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ-COMIC ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
49 5343 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
50 5346 INICIATIVA “Learning key competences through entrepreneurship” – ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ «Μαθαίνοντας τις βασικές δεξιότητες μέσα από την επιχειρηματικότητα».
51 5348 ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ “ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ” ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΤΠΕ ΜΕ ΠΡΩΤΑΚΙΑ
52 5350 Εικονική επίσκεψη στην πινακοθήκη της Ρόδου με χρήση πανοραμικής εικόνας 360ο
53 5353 ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ – ΕΠΕΝΔΥΣΗ
54 5366 ΒΙΒΛΙΟ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ISBN : 960-631-605- Χ)
55 5374 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ EDUTUBEPLUS
56 5376 ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 5ΟΥ ΑΙ. Π.Χ
57 5377 Γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαιδευτική διαδικασία
58 5381 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
59 5383 1900 ΠΑΡΙΣΙ ΜΟΝΜΑΡΤΗ Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
60 5385 Ανάπτυξη κριτικού γραμματισμού σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από διαφημίσεις καπνιστικών προϊόντων
61 5390 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ 4ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ 6ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
62 5404 ΕΝ ΡΩΣΣΟΠΟΥΛΙΩ, ΤΗ 20Η ΙΟΥΝΙΟΥ 1926
63 5408 ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
64 5410 ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙ
65 5412 Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
66 5417 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ
67 5420 ΕΝΑ ΚΤΙΡΙΟ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ
68 5421 «Το φιλολογικό, ιστορικό και πολιτικό ενδιαφέρον των Ελληνικών του Ξενοφώντα: το παράδειγμα της δίκης του Θηραμένη. 2.3.17-49, 50-56» Κειμενική εμβάθυνση (και διαθεματική προσέγγιση)
69 5432 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΕΡΒΑΛΛΟΝ
70 5437 ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
71 5438 «ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΎ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΆ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ / ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑ»
72 5447 ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ – BLOG
73 5455 Οργάνωση, Σχεδιασμός και Υλοποίηση από Εκπαιδευτικούς Δικτύου Δια-σχολικής Συνεργασίας για την Πραγματοποίηση Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα «Θάλασσα».
74 5466 ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ
75 5471 ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ 17ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ
76 5478 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΕΔΙΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ( ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ) -ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
77 5479 ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
78 5481 ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
79 5486 “EURO-GOOD” NEWS […] AN E-TWINNING PROJECT
80 5488 «ΤΟΝΙΚΗ ΟΞΥΓΡΑΦΙΑ» «Επίδραση υδροχλωρικού οξέος (HCl) σε τσίγκο με στόχο τη δημιουργία ενός εικαστικού έργου χαρακτικής»
81 5494 ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ
82 5496 Διαμορφωτική αξιολόγηση διδασκαλίας και μαθητών σε πραγματικό χρόνο στην ψηφιακή τάξη
83 5511 WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
84 5518 «ΦΩΣ, ΑΚΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
85 5519 ΧΡΗΣΗ ΔΗΜΟΦΙΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ PROJECTS
86 5522 «ΟΤΑΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ»
87 5524 ΟΧΉΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ
88 5531 ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MOODLE
89 5532 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ
90 5534 Ο ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
91 5540 Ο Διαδικτυακός Ραδιοφωνικός Σταθμός του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου ως πλατφόρμα έκφρασης μιας Κοινότητας Μάθησης
92 5542 Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ – THE ADVENTURE OF FREEDOM
93 5548 ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΤΑΥΡΟ (ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ)
94 5553 Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
95 5567 «ΠΩΣ Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ. ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΞΗ»
96 5578 ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
97 5579 Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
98 5585 Διαδραστικές δικτυακές εφαρμογές στην τάξη Διαδραστικός Πίνακας (Wiimote whiteboard) ? Λογισμικό πίνακα ( Classroom Presenter)
99 5589 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
100 5591 «ΙΣΤΟΡΙΟΜΑΘΕΙΑ», ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Leave a Reply

Related Post

Σύνδεση θεμάτων των εργαστηρίων δεξιοτήτων μέσω ιστοριογραμμής (storyline).Σύνδεση θεμάτων των εργαστηρίων δεξιοτήτων μέσω ιστοριογραμμής (storyline).

Μέσα στο πλαίσιο μιας φανταστικής ιστορίας ( γραμμή) η Στ2′ τάξη προσπάθησε να συνδέσει τα διαφορετικά αντικείμενα- θεματολογία των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Τα παιδιά δημιουργοί της ιστορίας, αλλά και πρωταγωνιστές –

Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome.