ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΄΄ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2011΄΄
Το πρόγραμμα της συναδέλφου Ανατολής Βροχαρίδου ΠΕ06 με τίτλο:
«ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»
συμμετείχε στην Πράξη «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2011» και επιλέχτηκε προς βράβευση από την Κεντρική Επιτροπή Αξιολόγησης.
Εμείς, οι συνάδελφοί της, χαιρόμαστε για την επιτυχία της και της ευχόμαστε να συνεχίσει το έργο της με το ίδιο ενθουσιασμό!
Τα 100 έργα προς βράβευση για το θεσμό “Αριστεία 2011” είναι τα ακόλουθα:
Α/Α | ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΡΓΟΥ | ΤΙΤΛΟΣ |
1 | 5023 | ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
2 | 5036 | ΟΥΡΑΝΟΣ – ΑΕΡΑΣ. ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΡΧΗ, Η ΓΗ ΜΟΥ ΕΣΥ, ΑΝΑΣΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΕΡΑΣ |
3 | 5044 | Σύνδεση της Ρομποτικής Τεχνολογίας με την Επαγγελματική εκπαίδευση, μια πρωτότυπη εφαρμογή σχολικής δραστηριότητας σαν μάθημα ? εργασία – καινοτόμο δράση. |
4 | 5064 | «ΟΜΙΛΟΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ» ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ |
5 | 5065 | ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ |
6 | 5066 | ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ |
7 | 5077 | «Ο ΜΙΚΡΟΣ – ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ» |
8 | 5079 | ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ NETBOOKS ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
9 | 5086 | ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ |
10 | 5095 | ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ <<ΜΙΚΡΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ>> ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ <<ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ>> |
11 | 5112 | «ΤΟ ΜΙΝΟΡΑΚΙ» |
12 | 5115 | ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΧΟ1 OLPC ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ -ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙΚΑΔΕ) |
13 | 5116 | «Η Τ@ΞΗ»: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΆΞΗΣ |
14 | 5127 | ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ |
15 | 5136 | ΓΛΏΣΣΑ ΜΕΤΆ … ΜΟΥΣΙΚΗΣ; |
16 | 5156 | Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
17 | 5158 | ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΥΡΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΙΒΑΔΙΩΝ ΧΙΟΥ |
18 | 5159 | «ΤΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ» |
19 | 5171 | «Όλοι μαζί Δημιουργούμε» Ο Όμιλος Καινοτόμων Δράσεων του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης και η πρωτοβουλία του για την πρόληψη και καταπολέμηση της θυματοποίησης και της σχολικής βίας». |
20 | 5177 | ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΎ ΜΕ ΧΡΉΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ ΠΑΚΈΤΟΥ ΡΟΜΠΟΤΙΚΉς LEGO MINDSTORMS |
21 | 5180 | ΦΩΣ |
22 | 5196 | «Προσωπική , οικογενειακή μνήμη και ιστορία- Δημιουργία σχολικής συλλογής- Mουσείου » |
23 | 5206 | ΝΕΡΟ – ΑΓΑΘΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ |
24 | 5209 | «Χρήση του εργαλείου Wiki για το e-Twinning Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα: Οικοσυστήματα γύρω μας ? Μαθητές/τριες από την Ελλάδα και την Πολωνία οδηγούνται στην ουσιαστική μάθηση με τους εννοιολογικούς χάρτες» |
25 | 5210 | ΕΝΙΣΧΥΩ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΟΥ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ |
26 | 5214 | ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ |
27 | 5215 | Ενέργεια και περιβάλλον- Ψηφιακές δράσεις για να αλλάξουμε συμπεριφορές και να φροντίσουμε το μέλλον |
28 | 5226 | ΕΝΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ….ΧΩΡΙΣ ΜΥΘΟ |
29 | 5230 | Η ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΩΝ ΓΕΝΝΑΙΩΝ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΑ ΑΜΕΑ |
30 | 5234 | «ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ» |
31 | 5245 | ΠΑΡΑΜΥΘΙ: “Η ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ” |
32 | 5250 | ΗΓΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ – ITL |
33 | 5253 | Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΦΗΒΩΝ |
34 | 5254 | Η Ακρόπολη και οι Γάλλοι. Αγναντεύοντας τον Παρθενώνα: Μαρτυρίες στο διάβα του χρόνου-L?Acropole d?Ath?nes et les Fran?ais. T?moignages au fil du temps. |
35 | 5256 | ΜΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ |
36 | 5257 | ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
37 | 5261 | «Ανάπτυξη δεξιοτήτων (αυτό)πληροφόρησης και επικοινωνίας κάνοντας χρήση του σχολικού ραδιοφωνικού σταθμού». |
38 | 5279 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ |
39 | 5303 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ |
40 | 5306 | Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. |
41 | 5317 | «ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΑΝΆΠΤΥΞΗς ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΏΝ ΣΧΈΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΌ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗς ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆς ΜΑΘΗΤΏΝ» |
42 | 5319 | ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ (ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-Β ΛΥΚΕΙΟΥ) ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ |
43 | 5325 | ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΔΡΑΣΗΣ (ACTION RESEARCH) ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
44 | 5327 | Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ: ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ- ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ |
45 | 5329 | ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ |
46 | 5332 | Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ |
47 | 5337 | ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ |
48 | 5340 | ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ-COMIC ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
49 | 5343 | ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ |
50 | 5346 | INICIATIVA “Learning key competences through entrepreneurship” – ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ «Μαθαίνοντας τις βασικές δεξιότητες μέσα από την επιχειρηματικότητα». |
51 | 5348 | ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ “ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ” ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΤΠΕ ΜΕ ΠΡΩΤΑΚΙΑ |
52 | 5350 | Εικονική επίσκεψη στην πινακοθήκη της Ρόδου με χρήση πανοραμικής εικόνας 360ο |
53 | 5353 | ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ – ΕΠΕΝΔΥΣΗ |
54 | 5366 | ΒΙΒΛΙΟ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ISBN : 960-631-605- Χ) |
55 | 5374 | ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ EDUTUBEPLUS |
56 | 5376 | ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 5ΟΥ ΑΙ. Π.Χ |
57 | 5377 | Γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαιδευτική διαδικασία |
58 | 5381 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ |
59 | 5383 | 1900 ΠΑΡΙΣΙ ΜΟΝΜΑΡΤΗ Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ |
60 | 5385 | Ανάπτυξη κριτικού γραμματισμού σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από διαφημίσεις καπνιστικών προϊόντων |
61 | 5390 | ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ 4ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ 6ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ |
62 | 5404 | ΕΝ ΡΩΣΣΟΠΟΥΛΙΩ, ΤΗ 20Η ΙΟΥΝΙΟΥ 1926 |
63 | 5408 | ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ |
64 | 5410 | ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙ |
65 | 5412 | Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ |
66 | 5417 | Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ |
67 | 5420 | ΕΝΑ ΚΤΙΡΙΟ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ |
68 | 5421 | «Το φιλολογικό, ιστορικό και πολιτικό ενδιαφέρον των Ελληνικών του Ξενοφώντα: το παράδειγμα της δίκης του Θηραμένη. 2.3.17-49, 50-56» Κειμενική εμβάθυνση (και διαθεματική προσέγγιση) |
69 | 5432 | ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΕΡΒΑΛΛΟΝ |
70 | 5437 | ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ |
71 | 5438 | «ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΎ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΆ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ / ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑ» |
72 | 5447 | ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ – BLOG |
73 | 5455 | Οργάνωση, Σχεδιασμός και Υλοποίηση από Εκπαιδευτικούς Δικτύου Δια-σχολικής Συνεργασίας για την Πραγματοποίηση Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα «Θάλασσα». |
74 | 5466 | ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ |
75 | 5471 | ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ 17ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ |
76 | 5478 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΕΔΙΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ( ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ) -ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ |
77 | 5479 | ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ |
78 | 5481 | ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
79 | 5486 | “EURO-GOOD” NEWS […] AN E-TWINNING PROJECT |
80 | 5488 | «ΤΟΝΙΚΗ ΟΞΥΓΡΑΦΙΑ» «Επίδραση υδροχλωρικού οξέος (HCl) σε τσίγκο με στόχο τη δημιουργία ενός εικαστικού έργου χαρακτικής» |
81 | 5494 | ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ |
82 | 5496 | Διαμορφωτική αξιολόγηση διδασκαλίας και μαθητών σε πραγματικό χρόνο στην ψηφιακή τάξη |
83 | 5511 | WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ |
84 | 5518 | «ΦΩΣ, ΑΚΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ |
85 | 5519 | ΧΡΗΣΗ ΔΗΜΟΦΙΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ PROJECTS |
86 | 5522 | «ΟΤΑΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ» |
87 | 5524 | ΟΧΉΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ |
88 | 5531 | ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MOODLE |
89 | 5532 | ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ |
90 | 5534 | Ο ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ |
91 | 5540 | Ο Διαδικτυακός Ραδιοφωνικός Σταθμός του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου ως πλατφόρμα έκφρασης μιας Κοινότητας Μάθησης |
92 | 5542 | Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ – THE ADVENTURE OF FREEDOM |
93 | 5548 | ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΤΑΥΡΟ (ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ) |
94 | 5553 | Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ |
95 | 5567 | «ΠΩΣ Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ. ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΞΗ» |
96 | 5578 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
97 | 5579 | Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
98 | 5585 | Διαδραστικές δικτυακές εφαρμογές στην τάξη Διαδραστικός Πίνακας (Wiimote whiteboard) ? Λογισμικό πίνακα ( Classroom Presenter) |
99 | 5589 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
100 | 5591 | «ΙΣΤΟΡΙΟΜΑΘΕΙΑ», ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ |