Μέσα στο πλαίσιο μιας φανταστικής ιστορίας ( γραμμή) η Στ2′ τάξη προσπάθησε να συνδέσει τα διαφορετικά αντικείμενα- θεματολογία των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Τα παιδιά δημιουργοί της ιστορίας, αλλά και πρωταγωνιστές –
Μέσα στο πλαίσιο μιας φανταστικής ιστορίας ( γραμμή) η Στ2′ τάξη προσπάθησε να συνδέσει τα διαφορετικά αντικείμενα- θεματολογία των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Τα παιδιά δημιουργοί της ιστορίας, αλλά και πρωταγωνιστές –
Επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Χίου και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Φυσικές Καταστροφές”. Μιλήσαμε για το δάσος, τις πυρκαγιές και τις πλημμύρες, κατασκευάσαμε μακέτα του δάσους
Η υλοποίηση του προγράμματος έγινε κατά κύριο λόγο από τους μαθητές της Γ’ τάξης. Ωστόσο, συμμετείχαν πολύ ενεργά σε κάποιες δράσεις και οι μαθητές της Α’, Β’, Δ’, Ε’, και
Διεθνής Δράση: “Νιώθοντας φροντίδα και υποστήριξη στο σχολείο μας: ‘Ένα ταξίδι στον κόσμο” Δ’ τάξη Μπορείτε να περιηγηθείτε στα έργα των παιδιών μέσα από το μενού«Πλοήγηση», επιλέγοντας είτε τον τίτλο
Όμορφες προσπάθειες από τους μαθητές της Γ, Δ, Ε και Στ τάξης σε αγωνίσματα του στίβου αλλά και σε ομαδικά αθλήματα! Και του χρόνου να είμαστε καλά!
Για το τελος της σχολικής μας χρονιάς και για να σας ευχηθούμε ολόψυχα το Καλό Καλοκαίρι, κρατήσαμε την πιο τρυφερή, την πιο δροσερή, την πιο παιχνιδιάρικη, την πιο λαμπερη, την
Διπλός ο εκπαιδευτικος σκοπός της σημερινής μας εξόρμησης και ειλικρινά ποσο πολύ μας είχε λείψει και ποσο πολύ τη χαρήκαμε όλοι μας!!! Εμείς, τα παιδιά της Δ ταξης πηγαμε στο
Μικροί μάγειρες εν δράσει… Μέσα στα πλαίσια του προγράμματος ” Ο Ταπερίστας”, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, τα υπεροχα παιδιά του Δ2΄ έφτιαξαν παραδοσιακές ελιόπιτες. Τα υλικά πολλά και
Μπορεί ο καιρός να μην ήταν σύμμαχός μας αλλά εμείς τα καταφέραμε! Μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο καταπληκτικό Μουσείο Μαστίχας, κόσμημα του νησιού μας, θύμισε στα παιδιά μας των Γ΄ και